19 Nisan 2013 Cuma

Chihayafuru - Aşk şiirleriyle süslenmiş bir aşk hikayesi


Animenin Adı Chihaya Furu
Yayınlanma Yılı     1.Sezon 2011 - 2. sezon 2013
Türü Josei, Romantizm, Spor
Orjinal eser Yuki Suetsugu
Yönetmen Morio Asaka
Seslendirenler

Mashima Taichi Mamoru Miyano
Ayase Chihaya Asami Seto
Wataya Arata Yoshimisa Hosoya
Oe Kanade Ai Kayano
Nishida Yusei Toru Nara
Komano Tsutumo Tsubasa Yonaga
2. Sezon

Hanano Sumire Megumi Han
Tsukuba Akihiro  Miyu İrino

Konusu
Başlıkta bir aşk hikayesi dedim, evet Taichi ve Chihaya aşkı. Çoğu kişi bunu bir spor animesi olarak görsede bana göre tam josei-shojo. Ama diğer shojolardan farklı olarak burada aşk yavaş yavaş olgunlaştığı için karuta zemini üzerine oturtulmuş, şiirlerle bezenmiş güzel bir hikaye.

Taichi-Chihaya-Arata çocukluk arkadaşlarıdır. Karuta sayesinde arkadaşlıklarını ilerletirler. İlkokuldan sonra  Arata'nın başka bir şehire taşınması, Taichi'nin başka ortaokulda okumasıyla üçlünün yolları ayrılır. Hikayemiz üç yıl sonra Taichi'nin Chihaya'yla aynı liseye başlamasıyla başlıyor.
Normalde bugün güncel vermiyorum ama bugün benim doğum günüm ve yeni seriye doğum günümde başlamak istedim. 

İyi seyirler, ilk bölüme aşağıdaki linkden ulaşabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder