9 Aralık 2013 Pazartesi

Chihayafuru Ova


Chihayafuru'nun ovasıyla birlikte bir seriye daha noktayı koymuş olduk. Ovanın konusu kültür festivali, yalnız seyrederken bayağı eğlendim. Kadının fendi dedikleri bu olsa gerek, biraz pohpohladı, biraz aşağıladı, biraz kendini acındırdı allem etti kallem etti kendi istediğini kabul ettirdi. Gerçi sonuç yine hüsran oldu, evet bazen bir şeyleri çok istemek ve çabalamak yeterli olmuyor.

YP'de nihayet yarış bitti lmaizumi'ye acıdım ya! Sen o kadar çalış çabala yol yarış bisikletinden bile haberi olmayan birisi gelsin seni geçsin.

Bu arada her ne kadar bir seriyi daha bitirdim desem de ortada link falan kalmadı. Biliyorsunuz Hotfile.com tamamen kapandı ve bütün linkler gitti. Bir ara yavaş yavaş tekrar yüklemeyi düşündüm. Ama şu anda bundan vazgeçmiş bulunuyorum. YP'nin silinmiş linklerini yükleyeceğim sadece, biten serilerin ise sadece alt yazılarını paylaşmakla yetineceğim.

İyi seyirler, iyi haftalar.

Yowamushi Pedal 09. Bölüm
Chihayafuru OVA


4 yorum:

  1. Teşekkürler! Bu arada seçtiğin müzikler çok hoş ^^

    YanıtlaSil
  2. Ağzım açık izledim bölümü. Hadi bizim Narukoyu geç, ama İmaizumi... Bu çocuk resmen mucizeymiş ya. :D Yani seviniyorum, ama İmaizuminin yerinde ben olsaydım deyince sanki benim bütün emeklerim boşa gitmiş gibi hissediyorum. o_o İmaizumiye buradan sevgiler, önümüzdeki maçlara bakalım. :D

    Emeğinize sağlık.^^

    A, bu arada pat diye olacak ama yeni bir projeye başlayacak mısınız?*-*

    YanıtlaSil
  3. Nobunaga the Fool; yeni sezondan merakla beklediğim bir seri.
    Mamoru Miyano'yu manyak bir karakterde göreceğiz inşallah. Akıllı uslu karakterlerden çok deli dolu bir karakterlerde izlemek istiyorum onu. Seride bir başka güzel ses Sakurai Takahiro var.
    Büyük bir ihtimalle bu seriye başlayacağım.

    YanıtlaSil
  4. Ya siz ciddi misiniz?
    Doğrusu meka türünü sevmiyorum. Böyle çok bilindik ve sevilenleri izledim sadece. Fakat konusu olsun, seiyuu ve jenerik kadrosu olsun beni etkilemeyi başaran bir anime vardı o da Nobuganaydı. Çizimleri ayrı bir dert, kıyafetleri falan çok hoşuma gitmişti araştırdığımda.*-* Zaten Yuichi Nakamura sayesinde bulmuştum, o da var olduğu sürece...*w*
    Çok sevindim gerçekten. İnşallah bir aksilik çıkmaz da çevirirsiniz.*-*
    Baktım tekrar, Rikiya Koyama da varmış, her türlü izlerim ben bunu. :D

    YanıtlaSil