6 Ekim 2014 Pazartesi

İyi Bayramlar!



Selam,
Öncelikle kurban bayramınız mübarek olsun.
Ve bu hafta tek serimiz olan Genji'den bir bölüm var yine. Tek seri demişken bir bilgilendirme yapayım.
Biliyorsunuz bu hafta YP'nin ikinci sezonu başlıyor daha önceleri ikinci sezonu çevireceğimi söylemiştim ama şu an itibariyle ikinci sezonu çevirmeyeceğim bilgisini vereyim.
Nedenine gelirsek şu an Genji'yi bitirmeye çalışıyorum bittikten sonra bir süre çeviriye ara vereceğim bu bağlamda yeni bir seriye, üstelik güncel bir seriye başlamak gereksiz olacak diye düşünüyorum.
Şimdilik iyi seyirler, iyi haftalar.

Genji Monagatari Sennenki 05

3 yorum:

  1. Hayalkirikligina ugramadim desem yalan olur, Yowamushi'yi bu zamana kadar sizden takip ettigim icin yeni sezonda da sizden devam edebilmek isterdim *-* Yeni seriniz tarihi bir yapim oldugundan cok dikkatimi cekmedi ama buradan izleyipte sevmedigim herhangi bir yapim olmadigi icin ilk bölümlerine uygun bir zamanda bakmayi planliyorum. Elinize saglik, tesekkürler ^^

    YanıtlaSil
  2. Seni hayal kırıklığını uğrattığım için üzgünüm Modique e, az çok hislerini anlıyorum ama bu aralar gerçekten çeviriyle fazla ilgilenemiyorum.
    İkinci sezon da kısa sürecekmiş zaten Commie de bölüm sayısını 12 olarak gördüm bu kadar kısa olacaksa neden ara verdiler onu da anlamadım ya!
    Başka güzel serilerde görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  3. Günlük hayatini etkiliyorsa tabii ki yapabilecek bir sey yok, hobi isi sonucta bir yerden sonra kesintiye ugramasi oldukca normal ^^ Bölüm sayisi myanimelistte 24 gözüküyor o.O Hatali bölüm verdiklerine pek denk gelmedim *-* Ara ara mutlaka ugrayacagim, sirf müzikleri dinlemek icin bile gelinir zaten ^_^

    YanıtlaSil