24 Haziran 2013 Pazartesi

100 Şiire 100 Bölüm


   Chihayafuru'da sezon sonuna doğru güzel kareler artıyor. Zavallı Taichi her şeyden habersiz mışıl mışıl uyuyor. Gerçi bencilliği odunluk düzeyini artırmış, hiç bir şeyin farkında değil. 2. sezonun 24. bölümü yayınlandı ama bir gıdım ilerleme katedilmedi. Aslında 100 şiire yaraşır şekilde bu animeyi de 100 bölümle final yapsalar süper olurdu.
İyi seyirler, iyi haftalar.

Antique Bakery  11. Bölüm
Chihayafuru        19. Bölüm
Chihayafuru        20. Bölüm

4 yorum:

  1. Ben dayanamadım artık, Antique Bakery'nin Kore versiyonlu live-action filmini izledim, bu yüzden finalde ne olacağını biliyorum. Zaten haftaya final var sanırım. Teşekkürler proje için^^

    YanıtlaSil
  2. Nazlı Hanım yüzdük yüzdük kuyruğuna gelmiştik, neyse filmini izlemediğim için yorum yapamayacağım ama anime mutlu sonla bitiyor. Haftaya görüşürüz, iyi haftalar.

    YanıtlaSil
  3. ya gerçekten öyle bir gelişti ki olaylar yani, canım film izlemek istedi girdim siteye bir de baktım bu hadi bir izleyeyim, aslında sonunu izlemeyi düşünmüyordum ama bir baktım film bitmiş o_o emrivaki gibiydi de oldubittiye de geldi ben de açıklayamıyorum o anki ruh halimi :D filmde tabii çok üstünden geçmişler gibiydi, yani tam anlayamadım kim kimmiş, çok karışık anlatılmış gibime geldi ya da ben aptalım bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Ben de birkaç Kore filmi izledim, isimler o kadar karışık ki kimin kim olduğu anlaşılmıyor. O yüzden Kore dizilerini izlemiyorum artık. Animelerden dolayı Japonca'yı az çok anlayabiliyorsunuz, ama Kore'ce hem çok sert hem de çok yabancı geliyor.

    YanıtlaSil