3 Haziran 2013 Pazartesi



İki üç günden beri hotfilele cebelleştikten sonra kendimi yandexe attım. Umarım sorun çıkmaz.
Neden bilmiyorum ay başında sürekli internet kesintisi yaşıyorum, normalde kotayı aştığım için bunu ay sonu yaşamam gerek ama tam tersi oluyor. İlginç!!
Ankete cevap veren arkadaşlara  teşekkür ederim. Çevirmek istediğim çok proje var ama, bakalım hepsini çevirebilecek miyim zaman ne gösterecek hep beraber göreceğiz.
Görüşürüz, iyi haftalar, iyi seyirler.


Antique Bakery 8. Bölüm
Chihayafuru 13. Bölüm
Chihayafuru 14. Bölüm



3 yorum:

  1. Teşekkürler^^
    Bu arada ben ilk defa sağ tarafa baktım günceli okurken ve bir anket olduğunu yeni gördüm. ^^" Ben oyumu Starry Night'a verirdim^^ Çünkü böyle bir seiyuu kadrosu görülmedi *w*

    YanıtlaSil
  2. Nazlı Hanım sizin oyunuzla ilk sıraya oturdu Starry Sky. Ama ondan önce sanırım 4 bölümlük kısa bir seri olan Otona joshi'yi çevireceğim. Bu arada gelecek projeler diye bir sayfa açtım onu da gördünüz mü?

    YanıtlaSil
  3. Evet, gördüm. takipteyim.^^

    YanıtlaSil