14 Ekim 2013 Pazartesi

İyi Bayramlar!


Selam

Hafta sonu tanıtımını yayınlamıştım, bu hafta yeni sezondan yeni bir seriye başlıyorum. Uzun soluklu bir seri olacak bu serideki favorim sırayla İmaizumi ve Onoda. Bu tür karaktere ne diyorlar Tsundere miydi (hani dışı sert içi yumuşak biskrem misali) evet sanırım İmaizumi tsundere bir karakter en azından şimdilik. Seriyi seyredecek arkadaşlar bölümün sonuna kadar devam etsinler.
Diğer serilerle ilgili söyleyecek pek bir şey yok gibi; Chihayafuru'da nihayet takım turnuvası sonlandı 10 bölüm belki de daha fazla sürmüştür herhalde, şöyle bir düşününce 1 gün süren bir turnuvayı bu kadar bölüme yaymak demek dakikası dakikasına turnuvayı seyretmek gibi oldu.
Ve şimdiden herkese iyi bayramlar, iyi haftalar ve iyi seyirler diliyorum.

Chihayafuru 44. Bölüm
Starry Sky 15 ve 16. Bölüm
Yowamushi Pedal 01. Bölüm


1 yorum:

  1. Yowamushi Pedal! Bence de harika bir shounen serisi. ayrıca bu sezona damgasını vuran animelerden biri olacak veya en azından benim için. Mangasına çok büyük bir hevesle başlamıştım ama sonradan okumak için vaktim olmadı. Çizimleri falan çok hoş, eminim animesi de güzel olacaktır. Buradan takip ederim.^^

    Ellerinize sağlık.^^

    YanıtlaSil