11 Kasım 2013 Pazartesi


Yeni bölümler eklenmiştir.
İyi seyirler



6 yorum:

  1. Ellerinize sağlık.^^
    Bu arada bir şey soracağım, sadece anime mi çeviriyorsunuz? Yani manga çeviriyor musunuz?

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Nazlı. Manga çevirmiyorum hiç denemedim ama Chihayafuru'yu çevirmek istiyorum.
    Seri bittikten sonra kısmetse deneyeceğim.
    Bu arada blogunu gördüm hayırlı olsun. Takipteyim, tanıtım içinde ayrıca teşekkür ederim, çok hoşuma gitti.
    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  3. Ya ben aslında çok isterim sizle çalışmak. Şu an için böyle bir projeniz varsa bir şey diyemem ama, ilerisi için bir projede birlikte çalışmak isterdim.^^ Ben de şu an bir grupta yapıyorum çevirmen/editörlük, başımda zaten 3 proje var, sınavım olduğu için bu sene başka projelere el atamam, en azından yaza kadar. Ama kabul ederseniz ileride çalışmak isterim. Zaten Josei bir manga çevirmek istiyordum. :)

    Teşekkür ederim.^^ Ne demek, ne demek. Blog oluşturmak ödevimizdi, ben de kendi çapımda bir şeyler yapmak istedim. :)

    YanıtlaSil
  4. Elbette Nazlı, neden olmasın ileride inşallah güzel bir projeye imza atarız.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil