18 Kasım 2013 Pazartesi


Yeni bölümler eklenmiştir.
İyi seyirler, iyi haftalar.



5 yorum:

  1. Yowamushiyi şimdi izledim, yine çok eğlenceli ve sonlara doğru hüznü tattıran bir bölümdü. Haftaya heyecanlı bir bölüm gelecek sanırım :D
    Starry Skydaki çocuk-ismini unuttum- da çok iyiydi, kişiliğini beğendim gibi bir şey. Seslendiren de zaten... :D

    Ellerinize sağlık.^^

    YanıtlaSil
  2. Karakteri seslendiren Kamiya Hiroshi gerçekten güçlü bir sesi var Nazlı. Son zamanlarda sık sık dinlediğim bir şarkı var onun söylediğini sanıyordum ama Youtube'da o olmadığına dair yorumlar var sesi çok benziyor, şarkı da hoş. URL'sini ekledim büyük bir ihtimalle sende beğenirsin.


    http://www.youtube.com/watch?v=K6kF1X-OMhE

    YanıtlaSil
  3. Ya şarkıyı çok beğendim. :D
    Şöyle bir şey, Hiroshi Kamiya'nın var bir iki şarkısı bende ses rengini de gayet iyi biliyorum ama ben de çok benzettim. Bir yandan da şu an o iddia edilen kişiye ait bir müzik dinliyorum ve sesinin pek de benzemediğini düşünmeye başladım. Ama o videoda gerçekten oydu resmen. Ee, o zaman yanındaki Yuki Kaji değil mi? o_o o da mı başka bir kişi? o_o

    gerçekten bu Japon müziğini çok yüzeysel tanıyormuşum. ilk defa böyle bir şeyle karşılaştım. o.o

    YanıtlaSil
  4. Bu da güzel. Her kimse artık bize dinlemek düşer.
    http://www.youtube.com/watch?v=0f9-BSnNAu8


    YanıtlaSil
  5. Aynne, bu da güzelmiş ya, ben devamını o ve diğer meslektaşlarıyla getireyim en iyisi. :D

    YanıtlaSil