13 Ocak 2014 Pazartesi

Nobunaga the Fool



Selam
Bu hafta bölümler gecikti, bir haftada tembelliğe alıştım. Beklediğim seri başladı sonunda ve ilk bölümden de sardı. Mamoru Miyano fanı olarak onu böyle karakterlerde görmeyi seviyorum.
YP'de bu hafta çok eğlenceliydi, özellikle o banyo muhabbeti komikti. Imaizumi'nin rakibini de görmüş olduk bu bölümde, karakterler yavaş yavaş toplanıyor ve  ileride kıran kırana müsabaka göreceğiz gibi görünüyor.
İyi seyirler, iyi haftalar.

Yowamushi Pedal 13. Bölüm
Nobunaga the Fool 01. Bölüm


2 yorum:

  1. Dünden beri kac defa girdim yahu, güncel gelecek diye, bi an ahanda bu hafta da yok galiba demistim, sevindim ^^ Hemen oturup izleyeyim Yowamushi'yi ;) Tesekkürler bölüm icin.

    YanıtlaSil
  2. Yeni açılış/bitiş geldi mi acaba, hemen izleyeyim.^^
    Nobunaga da gelmiş, ellerinize sağlık.^^

    YanıtlaSil