19 Ocak 2014 Pazar



Selam

   Animelerde hiç sevdiğim şeylerden bir tanesi bayanların, içi su dolu balon gibi zıplayan göğüsleridir, ikincisi de  gereksiz yere bulunan,  bunlar niye var dediğiniz çocuk karakterler ikisi de Nobunaga the Fool 'da var.
Hem de ikisi birden (yazık bana). İkinciye katlanıyorum ama birinci için dişlerimi sıkıp Mamoru Miyano aşkına seyrediyorum, üstüne üstlük stratejinin babası sayılan Hannibal'ı da kadın yapmışlar ya "yuh"  dedim.
Son olarak Nobu'yla ilgili kapanış şarkısı açılış şarkısı olsaymış çok daha güzel olurmuş gibi geldi, kapanış çok hoşuma gitti, kıpır kıpır, kapanışa geldiğimde son ses dinliyorum ama çevirisi yapılmamıştı haftaya yapılır umarım. Buradan kapanış şarkısının 2 dakikalık başka bir videosunu seyredebilirsiniz.  http://www.youtube.com/watch?v=bgGw_u3k4uI

   YP'deki Manami karakterini çok sevdim onu da belirttikten sonra iyi haftalar dileyerek bölümlerle sizi baş başa bırakıyorum.

İyi Seyirler.

Yowamushi Pedal 14. Bölüm
Nobunaga the Fool 02. Bölüm

4 yorum:

  1. Güzel bi bölümdü, Onoda müsabaka icin gaz aldi sonunda ^^ Aklima bir sey takildi. Manami, Onoda'nin adini ögrendikten sonra bir kac kere tekrarladi; "Onoda Sakamichi" diye ve kendi ismi olan "Sangaku Manami" ile mükemmel eslestigini söyledi. Sakamichi kelimesi 'yokus' anlamina gelmekte. Acaba Manami'nin isminde de buna benzer bi anlam mi var? Netten biraz arastirayim dedim ama Manami ile ilgili pek bir bilgi bulamadim :/
    Birde kapanistaki encodeyi degistirmissin ama hala daha biraz okunaksiz, 13. bölümdekinden daha iyi elbette. Manami'yi bende sevdim bu arada, eglenceli bi karakter :)

    YanıtlaSil
  2. Selam modique e, benim de dikkatimi çekti ama bununla ilgili herhangi bir açıklama yapılmamıştı, açıkçası bende uğraşmadım. Dediğiniz gibi, saka yokuş, michi yol demek yani eğimli yol ya da yokuş da denilebilir.
    Sangaku'nun anlamını bilmiyorum ama bazı tamlamalarında (mesela dağ ormanı; sanrin, dağ zirvesi; sanjou gibi) "san" burada dağ anlamında kullanılmış belki baştaki "san"a ithafen öyle söylemiş olabilir.
    Kapanışın font renginden bahsediyorsunuz sanırım, bir daha ki bölümde koyulaştırmaya çalışırım olmazsa başka bir renk denerim. Uyarı için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. 'san'a ithafen öyle söylenmis olmasi epey mantikli, aciklama icin tesekkür ederim ^^ Kapanisin font rengin bahsediyordum, evet. Tonu biraz acik, yazi tipi falan olarak hos ama. Kapanistan bahsetmisken acilis hakkindaki fikrimi de belirteyim, acilisin fontunda kullandiginiz bisikletler pek sevimli durmus ^^

    YanıtlaSil
  4. Açılış fontu için Commie sağ olsun, benim düşüncem değil alıntıdır yani. Bu konularda bayağı özenliler ve bunu nasıl yapmışlar deyip kurcaladığım ve onlardan öğrendiğim çok şey var.

    YanıtlaSil