12 Mayıs 2014 Pazartesi


Selam

Bu haftaki YP,  deli fişek Arakita sayesinde çok keyifliydi ama Midousuji'yi görünce tüylerim diken diken oluyor. Biri şunu dağdan aşağı atsa ne güzel olur, o nasıl bir karakter çizimidir öyle ya!!!!  Şaka maka 30. bölümü devirdik geriye kaldı sekiz bölüm yarışın birinci gününü bile bitiremediler sonunu nasıl bağlayacaklar merak ediyorum.
Ayrıca bu hafta kısa (8 dakikacık) ve diyalogsuz bir film paylaşmak istedim benim hoşuma gitti umarım siz de beğenirsiniz.
Bilgilerine buradan bakabilirsiniz. AniDB

Yowamushi Pedal 30. Bölüm
Chiruri

3 yorum:

  1. Neredeyse pespese 2 bölüm, harika! Güncele hazir yeni yetismisken cok güzel oldu :) Ellerine saglik ^^

    YanıtlaSil
  2. Afiyet olsun Modique, YP'de güncele yetiştik darısı seri bitmeden önce Nobu'ya diyelim, gerçi sen Nobu'yu izlemiyordun galiba! :)
    Not: Şu gülen kafaları yorum kısmına bir türlü ekleyemedim bir ara uğraşmıştım olmadı, yine denesem iyi olacak. Onlarsız olmuyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitende takip etmedigim/izlemedigim iki seri var onlardan biri de Nobunaga, konu olarak dikkatimi cekmedi ~_~ Smileyler güzeldir :) Bloglar hakkinda bi fikrim olsaydi yardim etmek isterdim ama ne yazik ki :/

      Sil