19 Mayıs 2014 Pazartesi


YP eklenmiştir, iyi seyirler.

Yowamushi Pedal 31. Bölüm

3 yorum:

  1. Bu sefer bi degisikli yapip izledikten sonra yorum atayim dedim :) Tadokoro senpainin isi yasken bir dahaki günün yarisinda birincilige oynamasi cok zor, Naruko'da bunun etkisi pozitif olarak cikar mi cikmaz mi orasi da muamma :/ Su kizil sacli ilk günki yarista yok gibi bir seydi bakalim diger günlerde nasil bi renk katacak seriye. Normal spor serilerinin aksine epey tahmin edilemez ilerliyor ~_~
    Smileylarda gelmis galiba =;

    YanıtlaSil
  2. O kızıl saçlıyı bende merak ediyorum. Kaptanın orta okuldan beri arkadaşı olduğuna göre güçlü olmalı.
    Ama bizimkiler ilk günden dağıldılar işleri zor gibi!
    Smileylar gelemedi ya, (sanırım ilk yorumlarda üstte gözüküyor ama yorum yazarken çıkmıyorlar). Daha önce uğraşmıştım onlar ondan kalma bir yerle bir yanlış yaptım ama geniş bir vaktimde bakacağım artık.

    YanıtlaSil
  3. Bayagi zor elde edilmis bir birincilik, ama su acidan da bakarsak dag asamasinda Onoda'nin en geriye düsmüs olmasi herkeste bi olumsuz etki birakmisti ve Makishima senpai nin oldukca gec cikmis olmasi, yetismek icin epey enerji sarf etmis olmasi yüzünden dag asamasini kazanamamis olmasi esas gerekcedir muhtemelen. Hiz yarismasinda kaybedip dag asamasini kazanabilirler, böyle dengelenecek olabilir.
    Az önce sabirsizliktan bi sonraki bölümde mangada ne olacagina baktim da, bizim kizil sac laflariyla güzel cikis yapacak, beklememize pek gerek kalmayacak u.u

    Benim kendi smileylarim oldugu icin pek eksikligini hissetmiyorum :D Genelde kimse anlamiyor ama :/

    YanıtlaSil